QUÈ FEM

Actuem sobre trastorns i dificultats de l'aprenentatge i la lectura.

Proposta des de l’evidència científica

En base a la revisió de la literatura  científica que estudia els processos psicològics implicats en la lectura i d’acord amb l’experiència clínica en l’acompanyament i treball amb infants amb dificultats específiques de lectura proposem a la societat una manera de treballar la lectura per tal de superar les dificultats lectores.

Tenint en compte el desenvolupament cognitiu de cada infant, el sistema familiar en que es desenvolupa i el seu entorn escolar, proposem solucions de treball per a cada casuística particular.

Oferim diferents nivells d’atenció

Amb la finalitat d’arribar al major nombre d’infants possible i acompanyar-los en la millora de la seva lectura, en el Projecte UBinding, hem definit diferents maneres de treballar.

UBinding Famílies

Acompanyem als infants i les seves famílies per tal de millorar la lectura amb un entrenament des de casa.

SABER MÉS

Petit UBinding

Acompanyem a l’escola en la implementació d’una proposta de prevenció per a la iniciació i consolidació de la lectura.

SABER MÉS

Centres Col·laboradors

Acompanyem a diferents professionals en el treball amb UBinding amb les famílies que demanen als seus centres.

SABER MÉS

Investiguem

Disposem d’una Àrea de Recerca. Mitjançant aquest dispositiu treballem per a mantenir actualitzats els coneixements de la literatura científica que es publica sobre les nostres temàtiques d’interés.

Des d’aquesta Àrea promoven i realitzem estudis i desenvolupem nous materials i sessions.

Conèixer més

Formem

L’ Àrea de Docència promou tant formacions internes com externes.

A través del títol d’Expert Detecció i Tractament de les dificultats específiques de la lectura: Introducció al Projecte Binding (títol UB), professionals de la logopedia, la psicologia i altres disciplines afins es formen per a poder aplicar la metodologia UBinding . Conèixer més