Un estudi científic prova l’eficàcia d’UBinding
Al mes d’agost s’ha publicat a La Revista de Logopèdia, Foniatria i Audilogia de l’editorial Elsevier un estudi que avala l’eficàcia de la metodologia UBinding.
L’estudi, en el qual van participar gairebé 350 nens/es de primer de primària de 10 escoles, va demostrar que la metodologia UBinding és eficaç en l’adquisició i millora de les habilitats lectores. Els resultats descriuen avanços significativament majors en la mecànica lectora dels nens/es que van participar en Petit UBinding respecte als que no, la qual cosa es va traduir en una millora de la precisió i fluïdesa lectora, segons reporta l’article. Cal destacar que aquestes diferències van ser més notables en l’alumnat amb més dificultats.
“Des dels seus inicis els resultats de la intervenció han estat valorats de manera molt positiva per les escoles, famílies i clínics. Ara aquest estudi confirma aquesta eficàcia de manera científica”, ens explica el Dr. López-Olóriz.
Si vols conèixer més sobre l’article: